home alone

Idag är jag hemma. Var ute  och sprang imorse och trodde jag skulle dö, har ingen kondition alls, så det är något som måste fixas, kommer aldrig orka spela fotboll annars. Och vi har seriepremiär i helgen, hur ska det gå?! haha kommer ligga död på planen efter fem minuter.
Ne men sen gjorde jag en grymt god frukost, ägg, fil med asgod musli och mjölk!
Nu ska jag snart laga lunch, är inte så hungrig men gör vad som helst för att komma bort från plugget för en liten stund! Har en uppsatts till imorgon som jag trodde var till nästa fredag, men nej imorgon ska den in! Känns inte som de kommer gå sådär jätte bra. För jag fattar ingenting!

 Nej men nu ska jag laga mat, pusshej!


keep fighting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0