Awesome

Fyfan vad underbart vi har det! Igår när vi kom så va vi i gamla stan och jag har aldrig sett något mysigare, sjukt mysig var det. Dit ska vi ikväll igen och äta och bara gå runt och ha det bra! Idag har vi legat på stranden hela dagen lång, så nu är jag sådär lagom röd och fin i ansiktet, vi får hoppas att det övergår till brunt sen! Vädret är perfekt, inte för varmt och inte får kallt, det är precis som jag vill ha det! Dock har jag två minus att tillägga, havet är lite för kallt för min smak, varmare än Sverige men lite för kallt.. Sen siffras på att göra drinkar, i alla fall på de ställen jag provat. Imorgon tänkte vi festa och då lär vi nog komma till några ställen som kan göra goda drinkar! Nu ska jag börja göra mig i ordnig för kvällen! Måste bara tillägga att jag verkligen inte vill åka hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0