borta bra, hemma bäst?

ja ibland känns det så.
Har haft en sjukt mysig och rolig vecka! Måste ännu en gång säga hur mycket jag gillar rhodos. De har allt man behöver, sol, hav, mysig stad och bra bargata! allt jag behöver för att va glad. Det ända som gör att jag inte skulle kunna stanna där i en evighet är maten, fyfan vad dåliga greker är på mat! frukosten på hotellet var skit! Så det jag längtat mest till är en fet svensk frulle! kan knappt vänta tills imorgon. Har lust att ändra middagen idag till frulle?! haha men det ska jag inte. Vill ha lite god hemmalagad mat också. Har ju knappt varit hemma på två veckor, så har saknat mammas mat sjukt mycket, även min säng och min lilla bebiskisse! Imorgon är jag ledig från skolan, skönt. då har jag en dag att bara sova ut, men ska även plugga teori. Sen kommer jag slänga in en feeet bildbomb med bilder från hela sommaren!



kolla va fin han är, min lilla bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0