crazy crazy

nu är packningen i full gång. Men jag håller även på att bli galen. Vad behöver jag ha med? hur många shorts? hur många linnen? ja och allt annat.. Det är kaos i rummet. Ligger massa skit överallt och jag vet inte var jag ska börja. Hade kanske varit smart att plocka undan all skit innan jag börja med packningen som mamma sa... Men nu är det inte jätte mycket kvar. Slänger bara ner massa i resväskan nu, så får jag hoppas att det blir bra!

Vaknade upp idag av min hosta. Helt sjukt vad jag hostar. Vad ska jag göra? Tabletterna hjälper inte heller.. Får helt enkelt stå ut.. 
Ne men nu ska jag bli klar sen kanske lägga mig ute i solen en stund. Sen är de dags för jobb.. 15-20, inte så länge som tur är. Lyckades byta bort min tid 8-18 som tur var. Annars vet jag inte när jag skulle hinna packa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0