i don't know what to do

berättade ju som sagt igår hur otroligt sliten jag var. Men idag, är jag omöjligt nog ännu mer sliten! hade en grym kväll, men denna dag har jag bokstavligen legat död i min säng och bara sovit och sovit, och hostat och hostat.. Vad ska jag göra för att denna hemska hosta ska försvinna? den blir ju bara värre och värre. Har typ den starkaste hostmedicinen som finns, men inte ens den hjälper. Kommer bli galen!

Ne men nu ska jag ej klaga mer. Igår var vi som sagt hemma hos jossan och firade henne, hade riktigt trevligt. Sen blev det utgång och brasseriet var grymt som vanligt! Kul kväll men nu måste jag verkligen vila upp mig, för på tisdag drar jag till Rhodos och risken finns att de blir några galna partynätter där med!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0