I don't Sanna go home

Haft en skön dag på stranden. Men det har varit sjukt varmt idag, lite för varmt faktiskt, men jag ska inte klaga. Snart bär det av mot kalla Sverige igen.. Vill inte inte inte!! Nu ska jag hoppa in i duschen sen drar vi mot gamla stan som vanligt för lite mat! Idag blir vi lugna, detta är som sagt våran rehab-resa! Gårdagen var kul, blev dock lite besviken på ladys night. Hadr förväntat mig lite bättre! Men det blev en kul kväll ändå. Har föresten glömt att säga att jag äntligen fått träffa Rodney, som jag längtat! Sjukt snygg va han också.

Kommentarer
Postat av: Adina

Vi tar varsin grek och flyttar hit fan.

2011-08-20 @ 19:45:01
URL: http://adinahammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0