Levande? Knappt..

Halvt död sitter jag i restaurangen och väntar på mat. Jag har legat på rummet ända fram tills nu, klockan ett här borta alltså. Jag gjorde ett försök att ta mig ut i solen förut, men det misslyckades. Så nu har jag legat och tyckt synd om Mig själv ensam på rummet i några timmar. Men jag har mig själv att skylla. Men jag måste säga att jag hade en sjuk kväll/natt/morgon. Vid sju tog vi taxi tillbaka till hotellet. Galen natt var det! Sjukt kul också. Lite för mycket gott att dricka. Men så blir det ibland. Nu fruktar jag att det bara är några få timmar kvar tills vi ska på det igen! Men det är bara att bita ihop, det är ju ladys night ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0