panik

har precis färgat håret, det är fortfarande blött. Men jag börjar redan känna lite panik för resultatet! Hade ganska ljust hår för att vara mig innan, och nu valde jag en brun färg med lite röd glans eller vad man ska säga. Och det känns som jag kommer bli helt rödhårig!! Det är snyggt, men jag vill inte ha det, skulle aldrig passa i det! Så nu sitter jag och hoppas på att det blivit som jag brukar ha när jag färgar denna färg.
Och de jobbiga är att jag måste till skolan imorgon eftersom vi ska prova studentmössor... Kan bli jobbigt. Men upp till bevis nu då!!


typ såhär såg de ut innan. Resultat kommer kanske imorgon!

Kommentarer
Postat av: farfar

Du ser ju så bra ut utan att färga håret

2011-09-01 @ 12:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0