TAKE ME BACK!

kom hem från Ayia Napa inatt och nu har jag gjort det jag längtat efter denna vecka, sovit i min underbara säng och ätit köttbullar potatis och brunsås! Var de värt en hemresa? NEJ, vill tillbaka nununu! Har haft en så sjuk vecka. Kan inte beskriva hur jävla kul det har varit. Så skulle göra vad som helst för att åka tillbaka nu och spendera några yttligare veckor där. Grymt har de varit!
Nu får jag se fram emot Rhodos istället som jag drar till på tisdag. Det kommer också bli bäst, men fan, vill verkligen tillbaka till varma och grymma ayia napa!
Skulle kunna sitta här en evighet och berätta hur kul vi har haft, men det känns lite onödigt! Men nu förstår ni kanske lite i alla fall!



Kommentarer
Postat av: mamma

Hepp!!!

2011-08-13 @ 17:10:45
URL: http://iisabellelouise.blogg.se/
Postat av: farfar

Vad skönt att du inte fick några Sandormsbett Men lite misstänksam är jag efersom du vill åka tillbaka

2011-08-14 @ 08:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0