the time of my life

nu har kläderna börjat åka ner i resväskan, känner lite ångest för känns som jag glömt allt. Ändå är den helt full typ.. Nu har jag bara lite små saker att ta fram och fixa med, sen är det klart. Vi åker imorgon, IMORGON!!! kan ej fatta, för det kommer bli så grymt! Allaa är sjukt taggade också. Nu vill jag bara sova så jag får vakna imorgon och dra!

Låg ute i solen idag ett tag på förmiddagen, fy satan vad varmt det är! Kunde legat där hela dagen. Men klockan tre var det dags för jobb.. Inte det roligaste när man hostar som jag gör.. Men det var ett kort pass på fem timmar. Så de gick snabbt.. Skönt nu att jag är jobb ledig i tre veckor framöver, behöver ett litet break känner jag!

nu back to the suitcase!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0