back to school

Gårdags kvällen blev lyckad. Den började hos Adam ochslutade på corner.

Hanna kom hem till mig och vi började fixa inför kvällen. Sen kom även fia och hon fick höra en fin grattis sång och så fick hon ett fint litet paket. Sedan drog vi till Adam och där var det trevlig, det slutade med att det blev en riktigt lång förfest av det hela. Vid ett mosade vi in oss i bilen och åkte till corner där vi blev kvar hela kvällen. Jag och fia fick sitta och vänta i nästan en timme på en taxi som sa att han skulle komma om fem minuter.. Skapligt irriterade blev vi! Men efter en lång väntan kom han äntligen och jag fick åka hem och  sova, och det var det  bästa på länge för jag hade en sån fruktansvärd huvudverk...

Nu är det söndag och sista dagen på lovet. och idag blir det en riktigt plugg söndag.. Har haft sjukt mycket plugg över lovet, men somvanligt skjuter man upp allt till sista dagen..


Detta är vad jag har att göra idag..
 
Läsa klart Twiligt (har inte ens börjat) - imorgon
Frågor när barnet växer - imorgon
blogginlägg 1800-talet - imorgon
Geografi prov - tisdag


en trött liten bajsapa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0