sjuk och sömnproblem..

Har haft jätte svårt att sova de senaste dagarna, somnar aldrig innan två och då blir det lite jobbigt när man ska gå upp klockan sju sen.. Men inte nog med det så har jag gått och blivit sjuk också. Feber, halsont och öm i hela kroppen.
Känns ju mindre kul.. Särskilt eftersom att jag och hanna bestämt oss för ett nytt liv och då ska vi äta bra och börja träna hårt på forever. Fick en prov vecka men först blev hanna sjuk och det är inte så kul att träna själv men sen smittades jag av henne så det har inte blivit så många träningar än för min del, så det känns lite surt.
Men vad ska man göra. Får se till att träna när vi blivit friska!


IsabelleLouise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0