bara massa strunt

har knappt suttit vid datan på hela helgen, och har jag det så har det antingen varit med mobilen. Men mina senaste dagar har varit jätte bra. Varit hos hanna i kvicksund en del och myst. Sen i lördags var vi ute, kul kväll blev det! Sen söndag och idag blev de kalas, först firade vi min kusin och idag fyllde Adina 20, gratttis!
Vädret har varit grymt också och det har gjort mig väldigt glad! något annat jag är glad för är att vi slutar skolan på fredag!!! fattar inte, detta år har gått så snabbt. Så denna vecka är en riktig chillvecka i skolan. Imorgon ska vi typ bara simma, men det är jag ganska otaggad för känner jag..  men vad ska man göra, bara o kämpa sig igenom det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0