18 dagar!!!!

tränade stenhårt på ASK imorse, första gången tror jag.. Hela dagen gick valdigt snabbt och fick sluta lite tidigare. Så pappa kom och hämta mig och jag körde hem, grym är jag! va hemma vid tre och åt en feeet mellis, bästa! Sen blev jag trött så vid halv fyra gick jag o la mig för att ta en tuppis, men det blev en väldigt lång, vaknade tio i sex. jobbigt men skönt var det! Blir däremot svårt att somna ikväll.. Men de positiva är att jag är pigg till bb.
Har tränat fotboll idag, roligt trots att vi bara var fyra personer! hoppas på fler till nästa gång! Nu ska jag äta lite negerbollar som mormor bakat!

18 dagar tills det händer något mycket roligt för mig!!


Kommentarer
Postat av: adina

du har ju inte ens rört negerbollarna ;)

2011-03-03 @ 17:46:47
URL: http://adinahammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0