ångesten smyger sig fram

känner att jag börjar få lite panik.. Ska läsa ut boken twilight till på fredag och så ska jag förbereda en muntlig resention. Men problemet är att jag läst ca 40 sidor och boken är väl 400 sidor eller något liknande.. Så det känns ganska jobbigt. Alltid gör jag såhär och  alltid samma ångest, varför inte bara börja med saker i god tid?! såsvårt kan det väl inte va. Detta har jag sagt många gånger, men nu ska jag skärpa mig! När jag  får en uppgift ska jag ta tag i den på en gång, inte vänta till sista dagen!! 

Nog om det, nu skajag lägga mig och läsa vecko revyn och sedan sova. Natti natti!


ta mig dit nu!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

jAG VILL MED...

2011-03-03 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0