bedtime

Det sämsta med big brother är att det slutar så sent. För jag lägger mig aldrig innan halv 12  och så börjar man klockan 8 med träning.. Det är omöjligt att orka träna när man inte sovit och är jätte trött.. Skulle behöva somna typ tio för att orka gå upp o va pigg för en träning. Men det är också omöjligt. även när man bestämmer sig för att sova tidigt så funkar det inte. Lite jobbigt de där. Men nu vill inte mina ögonlock vara öppna länge så med detta säger jag godnatt!




du ska ju va här o mysa med mig nu, varför är du inte det?! Världens bästa vovve<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Oliver...saknaden är fortfarande lika stor,det blir inte bättre med tiden!!!

2011-03-02 @ 19:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0