kids are crazy

Praktiken gick bra imorse. Men jag hade nog jordens jobbigaste klass, förstår inte hur vissa barn kan vara så jobbiga, de var överallt, de skrek och var allmänt galna och vissa stöddiga! Var man verkligen sådär? har jag i alla fall väldigt svårt att tro. Men en annan klass vi hade var grym. Ingen var jobbig och skrek och höll på och alla var med och gjorde de man sa åt dom! Antingen var de bara väldigt bra eller så var de för att jag precis haft världens jobbigaste klass innan?! Ne men de gillade jag. Ska bli kul att vara där i några veckor nu. Men det bästa av allt var maten. att få komma tillbaka och äta på slagsta var bäst! Så sjukt god mat där!
Sen åkte jag till skolan och då var det dags för geografi prov och det gick åt hellvete, så inget mvg där inte, om ens vg.. Det var sjukt svårt och jag fatta inte något, fick chansa mig fram emn får väl hoppas på att något blev rätt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja visst kan ungar vara jobbiga!! Hoppas att provet gick bättre än vad du tror;-)

2011-03-01 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0