killing me slowly

ibland älskar jag söndagar och ibland hatar jag dom! Ibland är det världens skönaste dag med bara massa mys vid tven och god mat. Men idag hatar jag söndagar. För det är ju också en pluggdag de gånger man har mycket plugg. Och denna vecka drunknar jag i plugg. Jag blir arg på alla lärare som sätter allt på samma dag. Hur tänker ni?? Jag har tre prov på torsdag, och alla måste jag få bra på, inget jag kan ta det lugnt med. Så denna vecka kommer jag bli en plugggis. Det ända som får mig på bra humör är att jag ska tatuera mig imorgon, annars är jag bara deppig!  Nej men nu måste jag ta tag i allt..

Detta är vad jag har denna vecka:
Naturkunskaps prov - tisdag
Smid tester - tisdag
Ledarskapsprov - torsdag
naturkunskaps prov - torsdag
Svenska prov - torsdag
Ledarskaps inlämmning - torsdag
+ att jag har massa gamla ledarskaps
inlämmningar att göra som jag missat..


såhär känner jag mot skolan just nu, fuck you!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det verkar som att det inte är bara du som har problem med planering även lärarna...

2011-03-27 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0