pluggsöndaaag

åkte hem till hanna vid halv sex och vi lagade tacos, och det var lika gott som vanligt! Sen kom Sofia och Empa också. Vi gjorde oss i ordning och åkte sen till Emil i slagsta. Där var det mycket trevligt. Spelade buzz som jag och hanna var överlägsna på, ingen kunde slå team bajs. Blev lite andra spel också och sedan tillagades nudlar, väldigt gott. Gjorde hela kvällen tror jag!
nu idag mår jag inte så jätte bra. men sov  till halv två och fick pannkakor till frukost. Nu har jag precis duschat och ska sätta mig och plugga är inte särskilt sugen. Men skjuter man upp allt tillsista dagen så får man ta det...




träffade även födelsedagsbarnet igår och gav han en mycket fin present! hoppas den kommer till användning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0