sömnproblem

kan inte sova och det är sjukt jobbigt.. Ska upp om sex timmar och ha lektion med massa barn. Känns som jag behöver vara någolunda pigg till det, men nej så blir det inte. Förstår intw varför jag inte kan sova.. Måste antingen vara att jag sov länge idag eller att jag fått en sockerkick av alla dessa muffins jag ätit.. Jobbigt!

Måste bara säga att det är sjukt tråkigt att Tobbe ska lämna BB. Gillade han inte alla i början men han är ju riktigt skön! Så de är väldigt tråkigt att han drar.. Och måste även säga igen hur mycket jag gillar Gurkan. sötaste som gråter när Tobbe berättar att han ska dra, Ni som kollade idag vet vad jag menar! haha
Ne men nu måste jag sova så jag orkar imorgon!! nattiii!


nu vill jag ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0