tröttisdag

galet trött är jag idag. Det var helt omöjligt för mig att somna igår, beror nog på att jag sov halva dagen. Så imorse när klockan ringde kvart över sju var det inte roligt att gå upp. Hade inget roligt att se fram emot heller, engelska och historia, och på historian skulle vi ha grupp diskusioner.. Och när jag kommer till skolan får jag veta att vi ska ha hörförståelse prov på engelskan. hatar det! Men historian var ganska lätt och jag fick sluta vid halv 11 iställer för halv 2 så då blev allt bra igen!
Nu kom jag hem för en liten stund sen och det blir att sätt sig och plugga matte hela kvällen. har prov på onsdag och jag kan ingenting!!


skulle sitta fint!

Kommentarer
Postat av: Far farran

Vad är det somär på tallriken som skulle smaka fint?Fafar

2011-03-14 @ 16:18:43
Postat av: isabelle

thaimat!

2011-03-14 @ 17:12:39
URL: http://iisabellelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0