helgen

Valborg var en trevlig kväll, dock slutade den ganska så tidigt för min och hannas del, undra varför?!
Söndagen var den värsta dagen i mitt liv. Jag har nog aldrig mått så dåligt förut. Och det jobbigaste var att jag hade seriepremiär med fotbollen också! Kändes inte så bra. Men jag tog mig dit och spelade matchen som vi  faktiskt vann. Vi är så himla bra och jag gillar mit lag väldigt mycket! Sen ett plus var att vi fått nya snygga matchställ också. Efter matchen köpte jag en kebabrulle som jag kände mig mycket förtjänt av. Resten av dagen/kvällen spenderades i soffan då jag bland annat kollade på bb. Och måste bara påpeka att både rodney och martin är sjukt snygga!
Lägger in lite fina bilder från min helg sen för nu ska jag tillbaka till plugget..

 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0