summer feelings

Hanna vill att jag ska uppdatera lite mer, så ksa göra ett försök haha!

Igår hade jag en skön fotbollsträning i värmen. Åkte sen hem till agge där mina fina vänner från b-klassen och petra höll hus. Det blev kubb och kan tala om för er att jag var duktig, vann alla matcher! Sen blev det massa mys. Jag och looden passade på att laga lite mat mitt i natten, då det är som godast att äta. Det blev makaroner och lite hotantotan, de satt fint!
Vaknade upp med två muppar brevid mig imorse och vi drog till donken för lite frulle. Åkte till skolan och gjorde nationella hör och läs i Engelska B, sjukt vad svårt det kan va..

Snart ska jag iväg och träffa världens bästa lag. Först ska vi vika lite kuvert, men sen ska vi ta oss till fröslunda för att spana in våra motståndare, verdandi och kvicksund!

här kommer lite bilder också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0