sunny days

Har varit jätte dålig på att skriva på den senaste tiden, men har helt enekelt inte haft lust eller orkat. Men nu tänkte jag skriva lite!

Helgen blev lugn. nästa lite för lugn. Men den var välbehövlig. Kollade på guif hos fia i Lördags och det vara bara pinsamt. Vad hände liksom??! Åkte hem och sov tidig så på söndagens match var jag utvilad och pigg. Bra gick det också, vann med 2-1. Men det borde blivit mer, för vi va bättre. att de ej kunde spela fotboll och var tvungna att dra i armar och tröjor för att hänga med var mindre kul. Blir galen på sånt.. Skönt med vinst i alal fall.
Idag har jag varit på jb och fått håret färgat och nöjd blev jag! Tack Hanna!



Glad är jag för man kan börja ha shorts också. Nu gäller det bara att få lite färg så man slipper skämmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0