take me away from here

det blev inte direkt som jag tänkt mig när jag vaknade idag. Hade ställt klockan på sex och skulle då gå en powerwalk med pappa. Men när jag går ut från mitt rum ser jag att det SNÖAR?? vad hände där?! Så då föll humöret och jag gick tillbaka till min varma säng och sov vidare till halv åtta och pappa fick gå själv.
Hade en jobbig dag i skolan med två prov och en inlämning. Jag ber för att de gick bra på dem! Nu ligger jag i min säng och bara myser. Vill åka och sola. Behöver lite värme känner jag, ligger och fryser ihjäl under ett täcke och med fliströja.. Så nu ska jag få med pappa till solariet sen kan det bli en powerwalk, känner att de skulle va skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0