zombi

gårdagens kväll blev riktigt lyckad!
Vi skulle fira snygga rebecca som fyllde 18 år igår GRATTIS!! Började hos Linn, sen åkte vi en sväng till rebecca och sen drog vi ut. Det blev riktigt lyckat. Sov inte en blund inatt för några muppar höll oss vakna.. Men de va skoj ändå. Klockan 8 befann vi oss i skolan , med gårdagens kläder och fräschare än aldrig förr, eller? blev ingen lång dag för mig, var så himla trött så var tvuungen att åka hem och sova i några timmar. Är sjukt sliten idag. Men det var de helt klart värt. Nu måste jag vila upp mig inför helgen. ser ut attt bli en tvådagars, då vi ska fira Adam som fyllt imorgon, och julle bulle på lördag! Men de blir skoj!
Nu ska jag återigen lägga mig som en zombi i soffan, som jag gjort största delen av dagen!


GRATTIS i efterskott snyggging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0