every step I take, every move I make, every single day, every time I pray, I'll be missing you

kan inte förstå att det blir lov på fredag?! Jag och julle satt och planerade in massa skoj vi ska göra.
Nu sitter jag och kollar på lite utklädnader, för det vankas nämligen maskerad nästa vecka! Hittade först en som jag skulle beställa, sen blev det nogot konstigt så vet ej om den blev beställd eller ej? och nu står det att den är slut.. så får se om den kommer hem till brevlådan eller ej! Annars har jag en annan som kan bli ganska frän tror jag!
annars så gör jag inget alls.. Tråkig tisdag... men snart är det helg och då blir jag glad, ännu bättr att det är lov!!


haha så gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0