finns det en så finns det flera

dagen har varit lite kaos milt sagt..

under håltimmen åkte jag och bulle in till stan. När vi gått en stund ska vi åka tillbaka till ksolan, då hittar jahg inte mina bilnycklar!! lite panik. Sen kommer vi fram till bilen då ser vi att nycklarna hänger där inne och bilen är låst så vi kommer inte åt dom. Inte så smart gjort av mig! Som tur var jobbade Adina och jag kunde låna hennes bil för att åka hem och hämta extra nyckeln. Det jobbiga var att den stog inte i stan så vi fick gå en låång bit för att kunna åka sen gå tillbaka till stan. Tillslut kom vi in i bilen och vi kunde åka tillbaka till skolan!
Riktigt jobbigt var det.. Aldrig tur!

Nu har jag suttit och ritat till bilden, den ska vara klar imorgon och jag hade inte ens börjat. Men nu har jag kommit en bit på vägen. Ska bara färglägga typ, men det får jag fixa i skolan imorgon.
Ikväll ska jag åka och träna med mamma. Känner att jag behöver ta tag i det nu! Skönt ska de bli i alla fall! 

 

äntligen har jag möjlighet till detta, måsste ta tag i det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0