back to school

tillbaka till skolan efter ett lååångt uppehåll. Men nu ska jag ta tag i det igen. Comebacken till skolan inleddes av ett muntligt prov, som jag inte tänkt på att jag hade så hade inte pluggat, men det gick bra ändå.
Har också valt projekt.. jobbigt kommer de bli.
Tog en vända på stan/tp efter skolan, fick med mig lite fint hem. Så det är skoj, det bästa jag vet är att handla nya fina kläder. Just nu är jag sjuuukt trött på min garderob, så lite nytt behövdes! 

Nu sitter jag och kollar på idol, känner mig inte riktigt på topp. Vet ej vad felet är. Känner mig lite sjuk. Men det får jag inte bli! För denna helg kommer bli riktigt kul. Lagfest imorgon, utgång på lördag och match på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0