körkortsteori

har suttit och försökt plugga lite körkortsteori ikväll, men det går inte så himla bra. Och att jag har världens sämsta koncentrationsförmåga underlättat inte! Men det är bara att fortsätta kämpa för provet och körning är inbokat, och jag SKA klara det då. Måste verkligen!

Imorgon har jag en lektion som börjar 10:40 och sen slutar jag efter den. Så jag slutar straxt innan 12 imorgon. Så på eftermiddagen tänkte jag få lite saker gjort. Kan bli en sväng på stan (måste hitta ett till par höstskor!!), sen ska jag till bilskolan och plugga teori och efter det tänkte jag ta mig till gymmet!! Sjukt länge sen jag va där och jag känner mig riktigt rastlös och att jag behöver en riktigt hårdträning! Så det  är vad jag ska göra imorgon.
Nu ska jag leta efter något gott att äta!


så bra<3

Kommentarer
Postat av: adina

love love love

2011-09-09 @ 20:32:12
URL: http://adinahammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0