välkommnar hösten med glädje

idag var jag inte i skolan fören vid två tiden. Och där gjordes ingen nytta, de ända jag fick veta är att jag måste byta projekt... Jobbigt för jag kommer aldrig komma på något jag vill ha eller som jag kommer orka hålla på med under en så lång tid. Så de suger lite grann.
Kom hem vid halv fem idag och då började jag fixa lite med mina kläder. Var på stan igår och fick med mig en hel del fint hem. Så nu vill jag ha höst så jag kan ha mina fina höstkläder och halsdukar, halsdukar är det bästa med hösten. Det är så mysigt att gå runt med. Men tyvärr är det fortfarande lite för varmt för de på dagarna. Fick också hem ett par skor och två halsband som jag beställt från nelly. Men skorna var för stora och ena halsbandet trasigt så de ska jag skicka tillbaka. Men köpte ett par nya skor på stan i går, och dom är så fina! Precis vad jag letat efter!
Nu ska jag fortsätta fixa med kläderna. Börjar lägga undan sommarkläderna och hänger fram höst/vinter kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0