tisdag, värsta dagen på hela veckan..

Denna morgon kunde inte börjat sämre känns de som. Gick som vanligt upp klockan sex men var tröttare än någonsin, åt lite frulle och klädde på mig. Sen gick vi till bilen och ser att den står och lyser, då har jag nämligen glömt stänga av lampan igår och batteriet är dött så den startar inte. Så vi får ta pärlan, som står på parkeringen som en liten snöboll utan vinterdäck... Så får skrapa den innan vi kan åka.. Kommer lite sent till jobbet och nu sitter jag här.. Hoppas dagen flyter på snabbt så jag får komma hem till min säng!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hemma!!:)

2012-12-04 @ 16:59:32
Postat av: Linda

Tur att ni hade pärlan!

2012-12-04 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0