Sömlös

Känner att det var ett bra tag sen jag skrev här, nästan exakt tre månader sen. Har varken haft ork eller lust att skriva. Men nu ligger jag här i min säng sömnlös, så varför inte?
Det är mycket har hänt sedan sist!
För det första så har det ju blivit ett nytt år!! Det har blivit en hel del fest, dock inte på senaste tiden, för fjärde helgen i rad har jag varit nykter, riktgr stolt känner man sig. Bestämde mig att jag skulle va nykter tills studentkryssningen som är om en vecka!!! Kommer bli galet!
Min syster har även flyttat hemifrån vilket gjort att det känts skapligt tomt här hemma, särskilt på kvällarna. Har ju ingen att titta på bb med lägre..
Men en kul sak är att mamma och jag hittat en super fin och mysig lägenhet på söder som vi håller på att flyttar in i. Förhoppningsvis bor vi där nästa helg!!
Har även bokat en resa, så om 37 dagar drar jag till alanya en vecka, och det kommer bli maxat!!

Nu känner jag mig färdigskriven för idag! Får se om jag fortsätter skriva eller om detta bara blev en engångsgrej?
Nu ska jag försöka sova, så man orkar va i skolan klockan åtta imorgon bitti.. Hoppas på strålande sol i alla fall, då blir det inte lika hemskt att ta sig upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0