Vad ska man göra?

Ångest, den känslan har blivit väldigt vanlig hos mig på senaste tiden. Har sån ångest över vad jag ska göra med mitt liv?! Vill bara ha allt klart och ha ett ordentligt jobb som jag vill jobba med hela livet. Längtar tillbaka till skolan och ångrar att jag inte tog vara på tiden och njöt när jag väl va där. Skulle mer än allt vilja vrida tillbaka tiden till ettan på gymnasiet! Gymnasiet va det bästa!


Här mådde man bra, där va man lycklig för att slippa skolan. Så allt kan ändras på bara några månader.


Kommentarer
Postat av: Adina

Det löser sig!! Du får komma till Norrköping och jobba med mig ;-)

Svar: Haha ja jag får väl göra de.. ;)
iisabellelouise.blogg.se

2012-09-20 @ 10:23:36
URL: http://Adinahammarsten.blogg.se
Postat av: mamma

Allt fixar sig,stumpis!!

2012-09-22 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0